Bruno Wendel "spöket" & Planet No ware 30 maj -08

Här börjar äventyret för L&L, 30 juni -08. Vi garanterar massa kul & galenskap!


Musikskolan Wendelsberg.
Det rycktas om att skolan är hembesökt av Bruno Wendel från 1800-talet  och vi fick för oss att kolla upp detta kl. 23.00 på natten. Första bilden är taget framifrån av skolan. Det finns inte en kotte varken i området eller inne på skolan.

image1


Vi bestämde oss för att sätta oss bakom huset och knäppa bilder för att ev. fånga upp nga spöken.
Men inget resultat :(
Efter att vi hade behandlat bilden dök det upp en okänd man i fönstret...se den andra bilden!!!

image8


Vem är mannen i fönster?
Är det husets välomtalade spöke Bruno Wendel? (Risken finns att bilden är för mörk på vissa skärmar)

image9
Jag L1  fick gåshud när jag fick se denna bilden och gubben i fönstret. Ringde fort in min granne för att göra en extra koll. Hon sa direkt att det står en gubbe där. Jag sa inget om det innan, utan sa att hon får se själv...


På väg ifrån "spökrundan" hittade vi ngt som vi tyckte va mkt kul. En kundvagn :D Självklart kunnde vi inte hålla fingrarna borta och tog oss en liten runda :P

image5

Jag tänkte för en hundradels sekund att vi kommer vurpa omkull närsomhelst och mycket riktigt. !!PLADASK!! Jag låg med benen rätt upp och asgarvade medans jag hörde L2 duns, duns och pladask i backen...HAHAHAHA...där låg hon raklång i backen, vilken syn....att jag inte dogg av garv!!!


Tillbaka till Planet No ware. Jag ska längre fram förklara varför jag kallar just denna plats för "Planet No ware" :P Det är bara jag och mina vilda fantasier som kan få till det på allt konstigt sätt ;-)

image4

Här slutar iaf denna turen. Hem, nana och ladda inför nästa äventyr ;-) Må gott vänner <3



DETALJBILDER FRÅN DAGEN

18 miljonersprojekt :S why lixom!?
 

Musikskolan i Mölnlycke. Taket är enormt vackert :)


//L&L's äventyr!

Kommentarer
Postat av: Tilda

uuuhhhuu..jag ser mannen...lite smått creepy...

vad gött det verkar vara i LL-world...

Kram till er båda

Tilda

2008-06-04 @ 14:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0