Tjörn & Stenungsunds marknad 3 juni -08

Idag var vi en sväng till över Tjörn :) Grannen min behövde lift för att kunna sälja lite av sina smycken, och självklart ställde vi upp med det.
Under tiden hon sålde sina smycken åkte vi och fikade på en okänd plats. Utsikten var iaf vacker men inget bad för det var aldleles för dyigt *ursh* Så under tiden jag utforskar området sitter L2 och funderar på vad jag sysslar med!?

image59

Jo! Jag hade fastnat med min toffel i leran och höll på att trilla i :S image60

Utsikten vi hade var mkt fiiin :)

image71


Efter en stund åkte vi och plockade upp min granne och vi åkte vidare på en rundtur till marknaden vid StenungsTorg :)

image62


Var tvungen att fota denna söta gumma med hatten på topp ;-) (Kortet blev dock lite suddigt)

image63


Efter ett span på marknaden tog vi oss en paus och njöt av vädret och den underbara glassen, som då låg i magen :P

image64

GOTT!!!

image65



DETALJBILDER FRÅN DAGEN

  

BAKGRUNDEN


By me: KarlZon -08


//L&L's äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0