TjörnHemmet med 5 rum & kök! ;-)

Utsikten från hemmet alias paradiset :)
image30

image31


Köket :)

image32


Walk like an egyptan...

image35


Åh hjäääälp :S

image56


Wohooo! Here I'am :)

image36


Hmm...är det mina skyddsänglar tro? Eller är det ett sprudel av min energi :P

image57


Ooops...inga kommentarer *hihi*

image37


Natten, utsikten och levande ljus *mys* men detta är bara början *mohaha*

image38


En rundtur och jag blev grindspöket :P

image39


...hjäääälp jag sitter fast....

image40

image41


hmmm...förbjuden tillläggsplats!?

image42

image43


Åh en polisbåt! Obemannad...trodde vi *HAHAHA*

image44

image45

Dörren öppnades, en snubbe kom ut och fråga: "Är det ngt ni vill eller!?" och där försvann vi HAHA enda tills ja fastnade i grinden igen :P

image46


Påväg till hemmet och jag fick för mig att vila lite....mitt i gatan...måste ju demostrera, för det är inte varje dag man har denna chansen HAHA

image47


Morgonen kom och kaffe på G

image48


Efternatten sömn. Det var varmt i bilen :S men underbart mysigt *ler*

image73

Kommentarer
Postat av: KIMBERLY

LINDA ta bort bilden med regnummer! INTE BRA.

Häftiga bilder, jag tar också bilder på objekt m.m ut o kolla på mina bilder på Myspace, där är lite.

Kommer ni neråt? Ska ni till Spanien/Mallorca eller något? Jag kommer nog åka ner, vet inte om jag stannar där, Flytta dit vet jag.

Mallorca är en mycket vacker ö och där finns massor med vackert att ta bilder på.

ÄVEN KILLAR

HA HA

HÖR AV DIG

Jag brukar vara på msn ganska ofta (enbart online, för så fort man chattar loggas man ut..)

Kim

STORA BAMSEKRAMEN

2008-06-05 @ 14:40:52
URL: http://myspace.com/kimmierules

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0