I natt spökade det igen!

Min sambo som låg vaken i tankarnas värd, medans jag låg brevid och "Zzzz" blev skrämd av mystiska ljud.
Det knäppte över allt i rummet och det hördes som ett glas med kraft ställdes ner på bordet gämte.
Hon hörde även tunga andningsljud, som att det var någon med andningsproblem.



Sist någonting hände var på min systers födelsedag, 29 okt. (Hon har varit borta i 19 år och den 29: var hennes dag.)
Jag stod i köket och fixade med maten då någon nöp mig i armen. Ingen var där. Barnen var i rummet och min sambo var i badrummet och fixade med tvätten. Även hon kände av närvaro, som att någon höll på att grejja.



En annan kväll när min sambo skulle på toa, trodde hon att jag hade gått ut i köket. Hon hörde någon drog ut en stol. Hon gick dit för att kolla, men ingen där. Jag låg ju kvar i sängen...



Något som jag ofta  ser i barnens rum, är olika ljussken som far omkring. Ljusskenen varierar formmässigt. Ser ut som orber på något vis...svårt att förklara!?

Det finns hur mkt som helst oförklariga saker här hemma...

Under hemsidan, Det andliga Sverige, kan ni följa våra diskussioner: http://www.andligasverige.se/ men för att läsa inläggen som skrivs i forumen måste man regga sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0