Va det SMS, MMS eller MSN!?

Va vad det nu?

Min kompis messade mig här om dagen via SMS eller om det var MMS, kommer inte ihåg!?
Men när jag tänker på det, så va det nog från MSN.

I vilket fall som helst rörde det sig om en film hon va ute efter.
Då i mitt lilla hövve funderade jag på först om det var; VHS, DVD, VCD, MPG eller XVID format polaren va ute efter?
Jag skickade ett SMS och fick tillbaka svaret via MSN som löd: "Hejsan! Jo, jag är ute efter ett XVID-format till min nya DVD-spelare som kan läsa XVID och även en ny MP3-låt, som heter: Sending you an SMS!"

Hmm? tänkte jag.


Jag fann inte den låten i MP3-format utan bara med WMA-format. Men det gick lika bra, sa polaren. Jag undrade också vad filmen handlade om? och givetvis var det FBI vs CIA i det forna CCCP.


Script: KarlZon -07



Så var det PETER PIPER (Läs högt för dig själv)

Peter Piper!

Peter Piper picked a peck of pickled pepper.

Was it a peck of pickled pepper that Peter Piper picked?

Or was it a poorly peck of pickle that got Peter in a tickle?

No! It was the peck of pickled pepper that Peter Piper picked.


;-)
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: weronica

Hej gumman hittade dig här kram..weronica

2008-11-21 @ 09:07:54
URL: http://bitteleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0