Branäs nästa! LL's Äventyr på vift igen...

En Julvecka i Bränas med Bonusfamiljen =)
Stugan vi hyrde. Mys, men vart ngt dåligt gällande komforten och sängarna, hårda som golv, minuspoäng där...



Resan började bra med 12-timmars kräksjuka. Första ungdomen...



Andra ungdomen...



Tredje ungdomen...
Efter detta, blev fjärde med hög feber, den femte och sjätte med magsjuka.
Vi vuxna klarade oss bra med vitpepparkorn i magen :D
Ja vem annars skulle ta hand om dessa stakkarna =/ hihi



Sen vart det FeeT 4 F8



Skid -och snowboards uthyrningen



KidZen =) Synd bara för lilleman som blev sjuk efter dettas och missade hela skidsemestern =(
Din tur kommer nästa år gubben min <3



Branäs By Night



Vuxnas AfterSki



Optimisterna on stage :D



Bjöd på lite strip :P



Och den riktiga Tomten träffade vi med :)
Besökte hans shop/värkstad =)
Ungarna fick hans autograf med :)



Självklart fick JAG och Johanna sitta i Tomtens knä, då mina killar inte våga HAHA



Julskinkan grilljerades =))



och Bella fixade Jansons :D



Mys inför Julmiddagen...



Julmys <3



Jul-lek =) Magkrig *ler*



Sen blev det bastu med snöbad :D





Äntligen lite egentid Jag o Lala passade på att lägga oss ner i den djupa snön :D



En tyst minus för Lalas tofflor!!!
Jag har tyck läänge att dom skulle kastas. Ni kanske förstår varför!? Höhö



Tack för oss!

//LL's Äventyr i Branäs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0