Lilla härsjön, Härskogen - fiskelycka 21/5-09

Följ bloggen med bloglovin - Ett lovat nöje!

Poängsätt gärna min blogg - Tack på förhand!


LL's ÄVENTYRSSTUGA =) i Härskogen




Med tillgång till Booten Anna ;-)



Ett litet äggskal under vedvandringen.
Konstigt!?
Ingen ved i skogen???



Så det blev lite kvistar istället :D
Lala Skogsmulle



En tur med Anna



Självklart kommer fiskelådan med :P



Det blev majs...



Nää! Jajja dig Lala...dricka öl utan flytväst...



Vi hade en riktigt fin kväll =))





Dinnertime and party!





Ett lock öl...slut...men två vart kvar i bilen, som jag fick mitt i natten så snällt hämta =)
Mötte herr snigel på vägen...som jag dock höll på att trampa ihjäl =S



PS Han klara sig ;)

Korvgrillning är ett måste och ett avslut på en underbar dag!



Ingen fiskelycka ALLS i denna sjön...så vi rekomenderar inte lilla härsjön att fiska i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0