Aci Trezza och besök hos barndomsvännen

På väg mot Aci Trezza åkte vi verkligen djupa dalar och höga berg.
Vi tom med körde fel och hamnade HÖGT uppe i bergen,, Santa Margerita.
Jag fick lite smått panik, samma känslor dök upp när vi körde vilse i värmlandsskogarna OMG!!! HAHA
Men gudars det va så vackert...
Och äntligen fick vi se den pysande vulkanen Etna :)
Efter många timmars körning hamnade vi äntligen på rätt plats.
Så här bode vi i 3 dagar, Aci Trezza.
De kända stenbumlingarna...
Våran lägenhet...
Utsikten från lgh.
På en utflykt. Ja det kryllade av "Indier" som gärna ville tvätta rutan.
Dom gav ju sig inte heller med ett NEJ!!
Så Lala satte på vindrutetorkan HAHAHA det va kul o se....
Alla små bya såg ut som så här, men detta va lindrigt med bilar.
Dom körde som IDIOTER. Rödljus vad är det?
Var och varannan bil hade massor med bucklor på. Se bara Terras bil HAHA (Längre ner på sidan)
En tur till den berömda partybeachen som på sommartid brukar vara fullsatt.
Ja, klart man måste köra en gaddning ;)
Lala's -Estino = Ödet
Min Ra's öga ;) Ska lätt bygga vidare på detta...
Enda dagen det regna o det blåste gött ute på vattnet med!
Men det hindrade inte oss. En matbit på Sabbenerica...
En mkt good kock med den berömda stenugnen :)
Ja, åter igen hade vi turen att äta middag tillsammans med Catanias berömda fotbollslag.
Ungefär som vårt IFK här hemme ;) Så här är nga av killaran...
http://www.calciocatania.it/
En utkväll med Terra och vi väntade på att bli upphämtade.
*PLUMPS* Vår champang o bärs åkte ner bland stenarna.
Gick inte att rädda...
Sista dagen så försökte Terra snällt fånga upp alkoholen HAHA
Umm..det gick la så där...
Lala fick dra upp henne ur hålan..hahaha
Men innan vi drar vidare ska ja först lägga upp bilder på turen uppe på Etna ;)
Tack för en underbar vistelse o det var så roligt att träffas.
Vi kommer lätt o hälsar på igen.
Massa kramar från oss!!!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-11 @ 01:12:25
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: KarlZon

Varmt välkommen Daniela <3

2011-10-22 @ 14:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0