Halsdukar är snart skapta! Betygsättning ;-)

Följ min blogg med bloglovin - Ett lovat nöje!

Poängsätt gärna min blogg - Tack på förhand!

Va tror ni?
Kan det här bli nga bra halsdukar?



Lite skev här o var...men tänk på att detta är första gången som en halsduk har
skapats av LL's ÄVENTYR ;-)

SÅ KOM IGEN NU BETYGSÄTT: 1 - 10
(under kommentarer/röd länk-text, i slutet av blogg-inlägget)



Historik: Röd halsduk
Min röda halsduk ska ha 30 maskor, men vart lite huller om buller med det ifrån början.
Men med det andra nystanet så vart det 30 hela vägen ut. Så det är därför den är lite skev, hehe!
Längden blev iaf, 107 cm/lång á 200 m nystan

Historik: Brun halsduk
Min bruna halsduk ska ha 40 maskor, men vart lite huller om buller med det oxå ifrån början. =P
Längden blev iaf, 74 cm/lång á 200 m nystan

Idagarna bär det av för mer nystan!
Så halsdukarna kan bli klara :-)

Ha en fin dag!
Kram oss...

Kommentarer
Postat av: KarlZon

En klar 10:a så klart LER

2008-11-25 @ 09:44:29
URL: http://llsaventyr.blogg.se/
Postat av: lerduvan

10:o points så klart . grymmt gjort. ;)

2008-11-25 @ 10:07:26
Postat av: Emma

Tack för titten och kommentaren!

Härliga halsdukar!

2008-11-25 @ 10:58:39
URL: http://emmasdagar.blogspot.com
Postat av: Q

Två tiopoängare ;)

Halsdukarna ser jättemysiga ut =)

2008-11-25 @ 11:58:56
Postat av: Mamma

Bättre kan du, mamma kan behöva en men den måste vara rak så jag inte får nackspärr Hi Hi Hi

Kram Mamma

2008-11-25 @ 16:51:52
Postat av: Stick Bengan

Tack för en väldigt bra och informativ snabb kurs i stickning. Den var enkel att föjla och jag lärde mig på ett huj. För övrigt en strålande fin hemsida. Nu ska jag ut på nya sticknings äventyr. Håll tråden spänd. Tack

2009-02-02 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0