Har nu UD bloggen

Har hållit på med data sen 1997 och har nu UD det jag hittat. Många av mina fotografier har än inte kommit upp, men det kommer inom sin tid.

Så efter det jag sett, har jag kommit fram till att jag ÄLSKAR att skapa :)

Mina största intressen:
Webbdesign
Arts
Fotografering
Matlagning

En av bilderna vid Varbergs fästning, som ja fotograferade,
har jag tryckt ut som en tavla 40x40. Två till ska jag framkalla
så det blir en serie av tre delar :-)



Detta är på gång:
Sticka en halsduk
Måla in tavla

Nattens bravader:
Från det ena till det andra så har natten varit lugn från mysitk.
Förutom att det smackade till ganska så rejält innan vi somna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0