Jahopp! Fredag igen. Fast denna fredag blir annorlunda...

2008-02-15 09:12:46
Idag blir jag barnledig och hemma med min besvärnade mage som betersig som en berg och dalbana :S


Jag som älskar att göra massa kul och stoj när barnen är hos sin pappa. Men inte denna helgen. Denna helgen blir det att hitta balansen för maaaaagen *morr* och äta lättlagat :( men jag kanske får ett bättre resultat...för jag HATAR att vara hemma. Gillar mitt jobb o trivs med min kolegor. För att komma hem efter en arbetsdag får mig att må så bra resten av kvällen. Nu känner man sig som vilsen silvermal när lampan tänds :S


Så här kommer la jag hänga o blogga!


Kram till er och önskar er en underbar solig fredag


Fick detta kort från min systers "då" bästa vänn som hon haft :D

Jag och min storasyster :) måste vart 1977 eller 78 =)

Love U    --´-{@

//KarlZon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0