Varför drömmer jag om jasplan? HAHA




2008-01-29 Japanerna var här o bomba!

Allt va frid och fröjd. Jag va ute o gick i skogen med mina vänner och hade trevligt. Plötsligt kommer ett jas-plan som flög runt oss och betedde sig skumt. Helt plötsligt stormades det av skjutande japaner. Vi sprang o sprang tills jag hittade en gran som jag kastade mig in under. Efter en stund fick jag  nya tag för att springa vidare, in kommer jag på en ICA som låg inärheten, under fruktdisken fans det luckor som jag klättrdade in i och gömde mig.Jag hörde skrikande ljud o skott överallt....


*piip piip piip*


Å där vakna ja *gäsp* Så nu sitter jag här med min morgonkopp, hihi!!!

Go mon på er....va har ni drömt om för kul då?!




2008-01-13 Varför drömmer man så konstigt!?
Denna veckans drömmar tar priset!
Nu är det varken japaner, jasplan lr hundskit. Inatt ser'rö, har jag haft besök av Aliens *haha* och det var oxå så verkligt. Mitt I dörmmen vaknade jag till av att ngn lr ngt killade mig under foten, fast jag var ändå inte vid medvetandet för det var "människor" runt omkring mig, som sen bara försvann. Jag lixom såg hur dom sögs bort och då vakna jag till på riktigt och att det stack till så in i *** under foten och på tån. Sen bara det kliade o kliade, då va kl 03.41. Efter det kunde ja inte somna om :S Så jag va tvungen att gå upp o kolla in foten och smörjde oxå in den....märkligt märkligt!?!

Jaja...strax efter det jag hade somnat om, vaknade lillkillen =S  som trodde det var morgon och ville ha frukost o se tv....

- Nej, nej du lilla gossen. Gå du och sov en stund till. Radiostyrd som han va, kröp han ner igen!



2005-07-16 Terrordåd och Kindbergs, Jocke med strykgärns märke på magen HAHA
 
 *gäsp* Pia rinde och väkte mig idag kl 11.30 ur min sjuka dröm *asg* Drömde det var terrordåd att "folk" anfall med jasplan som bomber - självmordsattacker. Jag ligger i soffan och ser detta, slänger mig på golvet och kastar bordet åt sidan för att ta täckning. Kände riktigt vibrationerna av smällen och värmen av explosionen *wee* sen sitter jag och ser på fotboll ute och där springer mina kunder Kindbergs och Jocke sångaren i bandet hade värsta stora strykjärns brännmärke på magen. Jag frågade honom vad han hade gjort och får som svar: Jag har bara testat mina gränser...
 
 ja se dessa jäkla drömmar! en gång drömde jag att jag var civilklädd snut...inte svensk utan amerikans *asg* i vilket fall som. så sparkade jag "boven" åt sidan och skriker: Freez i'm a coop! och drar mitt vapen...det döö =P här går det undan serrö =D
 
 nää..mera kaffe!



HAHAHA 2005

Inatt var jag en cevilklädd snut. Jag satt i en bil och bevakade två rånare utanför. Helt plötsligt sparkar jag upp dörren och hoppar ut så där coolt som på film och skriker: " Freeez I'am a cop!!!" o riktar ett vapen mot rånarna....
Tyvärr va det ända jag kom ihåg HAHAH ja vet att jag har sjuka drömmar....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0