Delsjön blev mittmål, men stötte på så mkt annat kul!

Följ bloggen med bloglovin - Ett lovat nöje!

Poängsätt gärna min blogg - Tack på förhand!

Men hitta så mkt intressant på den nya cykelvägen =)
Göteborgs skidlift, Brudarebacken och troligen den högsta toppen i Göteborg.
Det var en gigantisk utsikt *ler*
Jag har aldrig varit här förut...



Fattade först inte va det här var!?



Men en bra bit upp va det iaf :)
Dit upp blev jag ju så tvungen att ta mig...



Här kunde jag gå i cirklar och se rätt ut =)



Stenen var nog höjdens topp =)



Och jag kikade in i hålet :P



Där nere ligger det röda huset jag först kom till *ler*



Skidliften!



Coolt :P



Mohaha! En ny utmaning =) men då krävs det hjälm och benskydd, tror jag HAHA
Nästa gång blir det riktig Mountenbikes :D Denna var oxå uppe på höjden och rätt ner :P



En mast! Fint va ;) men...



Hit vill jag EJ gå...



Fortsatte mig till Delsjön och hitta dennasöta toa ute



Bara en fin bild!



I med jag tycker om att fiska, var jag ju på jakt efter bra fiskelycka!



Man kan hyra kanot oxå :)
Det ska vi lätt göra...för det har jag bestämt HAHA





Jag kan ju säga som så här att fiskelycka hittade jag :D
Ser ni fiskarna i vattnet!!!
OBS Gulakortet gäller...



Nä! Här beslutade jag mig för att cykla hem igen.
Upp för en backe med cykeln och jag stötte på ett rådjur...



Andra sidan var hans polare eller unge..vet ej!?



Så söta så *ler*
På väg ner för backen höll jag på att köra på ytterligare två rådjur som lunka fint över vägen...
Jag fick tvärbromsa, dom blev nog lika rädd som jag och sprang fort in igräset, hihi!
Här var jag tillbaka vid Brudarebacken...



Ännu en lyckad cykeltur =)
Nästa gång blir det Mountainbike och Delsjön runt...

Min tur denna gången!



Kram mig...

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej, tack för kommentaren! Vilken underbar blogg du har, mycket intressant läsning och så vackra bilder! Jag blev helt betagen i bilden på "hålet" i detta inlägg. Ha det bra, kram Eva.

2009-06-09 @ 20:51:42
URL: http://vardags-mirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0