KarlZon/Wolongong vs. Naturleden

Karlzon e ju jag då och Wolongong är min cykel :P
Jag kan säga som så här, att jag slog Naturleden med råge HAHA :D

4:e dagen med cykeln och denna var nog den roligaste hittills :P
Mitt första möte var en bil mitt på leden.
Det är en bit hit...snutjage kanske?!
Här bor man då inte säkert *hujeda mig*



Mitt mål skulle bli Prästtjärn, men hamna åt tjotta hejti fel HAHA
Jag med cykeln på skogsleden in i den djupa skoogen.
Hade jag vetat innan vad jag gav mig in på så hade jag ALDRIG gjort detta HAHA
Men i efterhand så hade jag skiit kul påvägen, tur jag har en bra cykel  :))
Så HERE WE GOO!!!



Lätt ett par kilometer backe upp hit...huuuu det var svättigt!
Men jag var lååångt ifrån framme...



En bit till så upptäckte jag ngt märkligt som hängde bland grenarna!?
Tankarna snurrade o jag såg lätt en gubbe hängande där efter ett fallskärmshopp! hihi
Men så vart ju inte fallet...tror ja inte iaf mohaha



Vidare igen och plötsligt mitt i skogen såg jag ytor med bara en massa gräs och dit tog jag mig så klart HAHA
Hål 14 HAHA en golfbana och nu befann jag mig i Öjersjö...hmm...jag ville ju till Prästtjärn...fel fel fel!!!



Jag funderade o funderade på hur jag skulle göra!?
Gräset såg så fruktansvärt lockande ut på en liten tur HAHA
Kollade mig runt...ingen där o ingen där HAHA
Tjohoooo o ja for iväg...
Fast jag vart ju tvungen o ta mig tillbaka igen o plötsligt flög det golfbollar mot mig...
Snabbt snabbt in i skogen igen till stigen HAHAHA



Påvägen till stigen hittade jag dessa fina växter hihi o jag nallade med mig lite hem :))



Fin va :D



Påvägen hade en liten pippifågel landat på marken.
Hon var nog ny inom detta område med att flyga HAHA



När jag nästan var framme på grusvägen trodde jag ett blad hade fastnat på min tröja.
Men shit va rädd jag blev när jag hade öga mot öga med herr trollslända! hehe



Jag har länge velat smaka på gran-te och jag tog med mig lite skott hem och kokade upp.
Jag lovar...det var gööör gott :))



Och sist men inte minst.
Grannens fina blomma var jag tvungen att fota med ;)



Turen som blev idag och tillbaka igen  =)



Kram mig!!!

Kommentarer
Postat av: PerNilla

Tack så mycket =)



Fina bilder!!

2009-06-04 @ 16:00:33
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Tilda

Vad söt du e...gullig historia...Lilla Karlszon på åventyr.

2009-06-04 @ 19:39:29
Postat av: alvvs ♥



SV: WOW!

Grymma bilder du fotar ju! :)

Det är verkligen inte svårt att älska kameran ^^ (a)



♥ alvvs

2009-06-05 @ 10:46:52
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0