Svinryggen, V Långvattnet och Lilla Delsjön

Mitt första mål var Svinryggen och möttes av lååååånga backar upp :S
3 timmar



Här var den första...



Här va den andra...



Den tredje...



Åh äntligen framme...trodde jag :S
Det visade sig vara en fjärde backe upp...



Skam den som ger sig *whuaa*



Jahopp! Så detta var Svinryggen då!?
Det var en annorlunda natur och jag tror att det har brunnit här?
Allt var så döttpå ngt vis!?



Alla träd såg ut som så här typ...



Ner för allt igen och vidare till V Långvattnet, tjohoo!
Där står min fiiina cykel å väntar på mig, hehe!



Framme vid mitt andra mål. Trappan som leder in UPP i skogen.
Denna trappa var 4 till =S



Tredje trappan, fanns det en vilobänk...men ja tänkte!
Ähh..inte behöver jag vila och gick vidare :)



Äntligen den sista trappan! Asså trappstegen var ju typ en meter höga *mohaha*



När jag väl var uppe så funderade ja på vart Långvattnet fanns!?
Och gick en bit bort tills jag hittade det nya paradiset :)
Här kan man fiska, gulakortet som gäller och det har jag =D



Så jag tog fram majsburken o fiskade en kortis, hihi!



hihi! ingen napp dock, men mysigt va det :) och skönt om inte annat, harmoniskt lixom!



Magen började kurra och jag funderade på hemturen...lååång väg ner IGEN =S



Men nyfiken som jag är...gav jag mig en bit bort och hittade ett mysigt café mitt i skogen :)




Jag köpte ingen fika, vart mest nyfiken...men nästa gång blir det nog en kopp :)



Det som jag funderade på här var...vart jag befann mig och det visade sig att jag nu var vid
Lilla Delsjön, haha! Det är alltså inte långt ifrån mig :)



Nu var jag mätt på dessa turer och magen skrek efter mat...

Turen som blev idag :)



Middagen blev kykling med cocosmjölk...mumma, det var nice :D



Sen vila och inväntning av barn...
Tack för denna eftermiddagstripp i skogen *ler*

//KarlZon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0