Kycklinggryta á la KarlZon (laktosfritt)



RECEPTET
Kycklinggryta á la KarlZon

5 st. kyckling filéer

En halv squash

En halv purjolök

8 st. champinjoner

En röd paprika


Redning

Mjölk (mellan) , mjöl och crème frach (lätt)


(I och med jag är laktosintolerant så hade jag laktos fria produkter och det smakar exakt lika dant som det gjorde med vanliga produkter)


(Krydda) efter smak

1,5 st. hönsbuljong

Salt

Svartpeppar

Aromatkrydda

Persilja

Och ris

RESULTATET

Barnen älskade det ;-)


Kommentarer
Postat av: weronica

Hej hej Jag känner Lajla sen många år till baka vi var mycket bra vänner sen Ölands tiden!! Vi fick barn nästa samtidigt..Hon hade din sida på msn så jag tittade in.Hoppas att ni ska kunna komma hälsa på här i storstaden i sommar med kids och er själva hihi ni får ha det så bra,.kram om weronica med familj

2008-11-23 @ 09:19:02
URL: http://bitteleona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0