Härlanda runt och vidare mot delsjöarna på cykeln 2/6-09

Följ bloggen med bloglovin - Ett lovat nöje!

Poängsätt gärna min blogg - Tack på förhand!

Mitt mål var trollskogen och här har ni den. 2 timmar
Ligger inte så långt ifrån Svarttjärn, delsjöarna









Himla söta troll *ler*
Vidare runt och tillbaka mot Svarttjärn för där hoppade det fisk minsan...så dit ska vi o fiska, hihi!!!
Kolla in bilderna nedan!

Massa ringar på vattnet av fiskarna!
Dem hoppade o plaskade som sjutton här...
Pricken på detta kortet är en fisk som hoppade upp :)



Här var en stor baddare =P kolla in ringarna efter fisken



Tänkte för mig själv..typiskt att inte ha med sig fiskespöt, hihi!

Men det gäller att passa sig för trafiken när man ska vara här HAHA ;-)



På vägen hittade ja ett kuskigt ställe *brrr* är det den riktiga trollskogen tro?? hehe



Kunde inte låtabli att göra min egna lilla trollgubbe där i skogen HAHAHA



Det fans gott om tussar iskogen, vad dom nu kallas hihi! Fina är dem iaf :)



och sist men inte minst!
En Sothöna på bild och sen vart det dax för hemgång då min mage kurra :)



Turen som blev idag :D



Så denna motion med cykeln kommer nu vara hela denna veckan för att jag mest ska få igång
min mage som spårat ur totalt :( Läkaren sa till mig igår att: "Jag skickar in en remiss till Östra,
men det är inte säkert att du blir mottagen."

Asså vad liknar det då??? Jag var ju där för att få hjälp! Morr..jag är ARG!!! Så under min sjukskrivning
tänker jag göra allt som står i min makt för att fixa min mage. Hoppas det blir bättre, om inte har jag iaf försökt!
Jag ska fortsätta strida så jag kan komma in och göra grundliga undersökningar på min mage...

Kram en upprörd LL's Äventyrtös

Kommentarer
Postat av: Tobias

tackar :D kul att höra!

2009-06-02 @ 22:01:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0